Mina fina

2014-12-03 16:02:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej onsdag! En chailatte och lite webbshopping så piggnade jag till efter en jobbdag där det känts som att jag har haft 1000 saker i huvudet och bara sprungit runt. Och apropå shoppingen så har jag beställt en drös svarta klänningar från ellos. Ska bara behålla en men skönare att prova i lugn och ro hemma. Det är bra att ha en blogg för läste där att jag förra året skrev att jag "nästa år minsann skulle köpa mig en ny festklänning till jul och nyår". Så nu var jag tvungen att lyda mig själv ;).
 
I lördags hade jag julkortsfotograferingen med barnen. Gjorde i ordning i uterummet med kupévärmare tillsammans infravärmen för att det inte skulle bli för kallt, satte upp ett lakan som bakgrund, filt på golvet och fårskinn och sen fick barnen sitta där. De var jätteduktiga och hur söta som helst. Blir dock besviken på min kamera som lätt får brusiga bilder när ljuset inte är tipp topp. Men fick i alla fall en bra bild som redigerades och beställdes som årets julkort och igår kom korten och de blev underbara :). Men det fotot visar jag inte här nu eftersom det ju ska skickas ut till när och kära. Men några svartvita porträttbilder på barnen får ni se ♥.
 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback