Jag drömmer om en jul hemma...

2014-12-22 20:28:47 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
 
 
...och en jul utan snor!
 
Ja oj vad snorbaciller vi åkt på den senaste veckan. Barnen som snorat i över en vecka snorar lika mycket fortfarande. Och jag startade julledigheten med feber i lördags. Nåja vi hoppas att vi snart får vara helt krya men samtidigt så får man se det positivt att det går ju att fira jul med snor i näsorna för vi är pigga och glada!
 
Vi ska fira julafton här hemma. Jag har i mitt liv nästan aldrig firat en hel julafton hemma. Vi har alltid åkt iväg till släkt och jag har trivts med att flänga lite hit och dit men efter förra året då vi var tre dygn hos Marcus syster med familj under julen så insåg jag hur skönt och avslappnat det är att bara va på ett ställe och slippa sätta sig i en kall bil på julaftonskvällen och åka hem. Och i år har vi turen att både mina föräldrar och Marcus föräldrar kommer till oss på julafton. Så även Marcus bror och min ena bror med familj. Ska bli jättemysigt och jag ser verkligen fram emot det. Och framförallt så mysigt det ska bli att se all glädje hos barnen.
 
Jag har bara en önskan detta år. Ett friskt fortsatt jullov ♥.
 
 
 
 
 




Kommentarer
Emma

Hoppas ni blir friska och att ni får en härlig dag imorgon!
Kramar

2014-12-23  /  12:14:41  /  http://mejomitt.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback