Kväll i vårsolen

2014-04-15 21:02:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
En fin och solig dag och äntligen har jag fått sätta mig i soffan och slappa. Direkt när barnen hade somnat vid kl. 20 snabbade jag mig att duscha och jag hann precis sätta mig här när jag hör Ebba säga "mamma" i babyvakten. Hon var inte ledsen eller nåt utan satt där uppe klarvaken när jag kom upp och sa "mamma" igen. Men sen somnade hon fort när jag la mig bredvid henne.
 
Marcus är och repar med sitt band ikväll och när han hade åkt efter kvällsmaten så gick jag och barnen ut. En solig och härlig kväll. Vi gick och lekte på skolgården. Åka rutschkana, "åka" sjörövarskepp och gunga kompisgunga. Så härligt med soliga kvällar och mysigt att kunna passa på att vara ute och leka med barnen vilket jag ju missar dagtid när jag jobbar (då är jag ute och leker med andra barn istället).
 
 
 
Nu ska jag titta på "Biggest loser" och hoppas på att Ebbsan inte vaknar under tiden.
 
KRAM
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback