Kalasdag på landet

2014-04-12 23:01:12 ,   Allmänt/Vardagsliv
Usch vad jag ogillar att köra bil i mörkret. Två timmars mörkerkörning i regn. Fick sitta på helspänn hela tiden för att kunna se vägen. Vi kom hem för en timme sen efter att ha haft en kalasdag på landet hos Marcus syster med familj. Jag kände mig åksjuk på vägen dit (fast jag körde. Ibland är jag sjukt känslig) och Ebba kräktes när vi nästan precis var framme. Gissar att hon fått nån åksjukegen av mig då. Efter en dusch och lite att äta så var hon pigg och glad igen.
 
Tårta och mat i massor och självklart traktorkörning. En lyckad dag för alla helt enkelt ♥. Bara den där tråkiga bilresan hem i regn och mörker som var ett minus idag. Barnen sov i alla fall hela vägen och nu sover de i sina sängar.
 
Och jag har tränat tränat tränat på att fota med mitt nya objektiv. Hi hi... det är inte alltid lätt att sätta fokus rätt men ibland får man till det :). Övning ger färdighet hoppas jag.
 
Hoppas ni haft en fin lördag.
 
 
 
 
 
 




Kommentarer
Anna

Köra i mörker tycker jag kan vara mysigt ibland men det beror helt och hållet på väder och väglag.

Jättefina bilder :)

2014-04-13  /  07:24:47  /  http://annastankehorna.blogspot.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback