Den där saknaden

2014-04-07 20:55:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Efter en 12-timmarsarbetsdag är jag rätt mör i huvudet nu :). När jag jobbar tänker jag inte så mycket på barnen faktiskt men idag när jag satte mig i bilen för att köra hem så vällde saknaden över mig och den där kvarten det tar att köra hem kändes väldigt lång. Det var en glad Ebbis som mötte mig hemma. 24 timmar sen vi sågs sist. Sen släppte hon mig knappt. Ville bara kramas och vi kramades tills hon somnade ♥.
 
Max tittade på film när jag kom hem och efter några kramar hade han inte tid mer. Nu sover de båda och jag ska bara sitta och försöka tänka på annat än jobb!
 
 
Bild från igår. Ebba somnade om efter sovstunden på dagen.
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback