Bra känsla

2014-04-03 21:43:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Bild från vägen hem från jobbet
 
 

Nytränad och nyduschad efter en lång arbetsdag. Fantastiskt att ligga i soffan en stund innan läggdags och lyssna till lugnet. Bilden ovan är från när jag åkte hem från jobbet (jag vet att det inte är bra att fota när man kör) och jag hade så bra känsla. Bra musik på radion, strålande sol och nya solbrillor. Hämtade direkt upp Marcus hemma och vi åkte till Kropp och knopp och tränade cirkelträning medan barnen var med sin farmor.
 
Detta har varit en bra dag helt enkelt. Både på jobbet och privat. Även om vi stundtals skojar på jobbet om att barnen måste äta fågelfrön för att de pratar och tjattrar så mycket..... skavsår i öronen BIG time.... Hi hi... men de är allt bra härliga ändå.
 
Tänk så många fantastiska barn inklusive mina egna som jag får ha i mitt liv ♥
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback