Återigen

2014-04-27 21:31:48 ,   Allmänt/Vardagsliv
Och så har helgen återigen rusat fram o hux flux blev det söndag. Och inte vilken söndag som helst utan en söndag med 20 grader och sol och dessutom två timmar egentid för mig själv hemma på förmiddagen. Jag passade på att sitta ute i bikini och läsa bok. Väl spenderade två timmar med andra ord. I eftermiddags var vi ute allihopa. Marcus fortsatte greja i trädgården och jag och barnen tog fram en stor filt och la under parasollet där vi åt mellis och lekte med duplo. Sen har söndagen avslutats med grillat hos svärföräldrarna.
 
Denna lugna soliga helg bevaras i minnet och nu går vi mot måndag.... igen...
 
Fotat mycket har jag gjort denna helg. Ebba i fin sommarklänning idag!
 




Kommentarer
Linda

Visst är det härligt med sådana dagar. Njut! Kraam

2014-04-27  /  23:39:32  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback