Lunch själv

2013-09-24 12:29:31 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej hej! Vi har varit på babysång på förmiddan. När Ebba var lite mindre så var det ju alltid så stressigt när man skulle vara någonstans kl. 10. Jag oroade mig alltid kvällen innan hur vi skulle hinna och hur jag skulle lägga upp morgonen. Nuförtiden vaknar vi ju oftast vid 7 så imorse hann jag duscha, Ebba badade, vi lekte, vi åt frukost och kom ändå iväg vid 9.25 så vi hann promenera lite innan. Ebba sov en liten stund så hon orkade med babysången. Men sen somnade hon när vi gick hem igen.
 
Jag hann äta lunch. Inte vanligt att sitta och äta lunch själv med tystnaden. Väldigt skönt det var. Men sen satte jag på vattenkokaren för att ta mig en kopp te. Jag vet inte hur många gånger i veckan jag gör det utan att sen dricka något te. För det är som att Ebba känner på sig att jag ska göra det och vaknar alltid. Även denna gång!
 
Nu lunch för Ebba och sen ska vi hämta Max! Den där koppen med te får jag väl göra ett nytt försök med i eftermiddag.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback