"Jag och min hund"

2013-10-11 11:10:00 ,   Ebba
Ebba tycker om att leka med ganska mycket olika saker men det känns lite som att hon ratat det mesta vi köpt till henne för hon vill bara leka med Max grejer. Men en sak har vi lyckats med!! Denna hund som vi köpte på Bra och begagnat för några månader sen. Den tycker hon jättemycket om. Hon ställer den på golvet och kan bara sitta och stirra på den. Eller så pratar hon med den. Med det allra bästa är såklart att bita på den.
 
 

Nu i veckan har den varit med på alla vagnpromenader. Det dröjer dock inte länge förrän hon kommer på hur fantastiskt roligt det är att kasta den på marken så att mamman måste plocka upp den... om och om igen!
 




Kommentarer
Anneli *barntipsbloggen*

Emma är oxå inne i nån period då det är kul att kasta allt på golvet oavsett om man sitter i vagnen, matstolen, ligger på skötbordet... Häromdagen slängde hon visst sin mössa nånstans när vi var iväg ute vilket jag såg alldeles för sent och vem vet var den är nu, lite trist...

2013-10-11  /  11:44:48  /  http://barntipsbloggen.blogg.se/
mammaTea

En sån hade jag när jag var liten.

2013-10-11  /  20:50:51  /  http://mammatea.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback