Höstlovsmys

2013-10-31 21:23:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej! Oj så skönt att lägga sig i soffan efter ett tufft cirkelträningspass ikväll. Men otroligt roligt var det! Dessutom nådde jag ett litet personligt mål när jag kom hem. Jag gjorde tio riktiga armävningar i sträck. Alltså inte på knä. Precis som jag skrev på min instagram så är det enkelt för många men för mig har det varit omöjligt. Jag kunde det när jag var yngre men sen har det absolut inte gått. Har kunnat göra några på knä. Men nu har jag blivit så pass stabil i bäckenet och stark i armar, mage och rygg att jag klarar att göra på tå. Ikväll har jag nog gjort ca 30 stycken totalt för Marcus skulle filma till min instagram men han tryckte fel flera gånger .... hi hi... kanske medvetet för att utmana mig. Ni som bor här i närheten, ni bara måste prova Carolines träning. Och man behöver ju inte vara en nyförlöst mamma. Torsdagkvällar kör hon cirkelpass för alla! Check it out! Dessutom gratis första gången!
 
Idag hade vi flera planer men alla blev inställda så jag och Max passade på att åka tåg och gå på bio. Riktigt mysigt var det och uppskattat av Max att få gå på bio för första gången. Filmen Flygplan såg vi. Han blev lite rastlös i mitten och så slumrade han nån minut på slutet. Stackarn... han hade varit vaken sen 5.50 imorse. En lyckad eftermiddag var det i alla fall. Marcus kunde flexa från jobbet redan innan lunch så han var hemma med Ebba.
 
 
Popcorn är ju ett måste i biomörkret. Max och jag mumsade glatt i oss.
 
Höstlovsveckan har gått fort och imorn är det fredagsmys igen. Underbart!!
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback