Höstens färger

2013-10-06 21:38:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Hej! Vilken fin höstdag det varit. Jag har dock varit trött... som vanligt... efter en jobbig natt då Ebba ville vara vaken mycket! Tur jag har världens bästa man som gav mig sovmorgon. Jag fattar inte hur han orkar däremot för han vaknar ju också på nätterna.
 
I eftermiddags tog jag en promenad med sovande Ebbis i vagnen. Gick till M och H´s nya hus. Blev en skön promenad på ca 40 minuter. Grejade lite där och fikade och sen promenerade vi hem igen. Det slog mig att hösten är så otroligt fin just nu. Många fina färger ute! Och dessutom många minnen eftersom man passerar vår gamla lägenhet på vägen dit. Jag har promenerat mycket där omkring med liten Max i vagnen.
 
Nu försöker jag ladda om inför en ny vecka. Hoppas på att den börjar med en god natts sömn!
 
 




Kommentarer
Jonna Mamma till Wilja !

Höstens förger kan verkligen göra en glad !! :)

2013-10-08  /  14:50:56  /  http://jonnawilja.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback