Helgtripp

2013-10-21 10:45:34 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej måndag! Här fortsätter de snoriga näsorna och Ebba hostar fortfarande. Även jag har fallit dit och det retar i halsen, gör ont i huvudet och så det där eländiga snoret. Snälla baciller försvinn från oss!!
 
I helgen har vi varit iväg till Marcus syster med familj. Riktigt skönt att komma hemifrån några dagar och bli bortskämda med god mat och kusinlek. Kratta löv och åka lövlass med traktorn har det också blivit. Och lördagen avslutades med en chokladsufflé framför brasan. Laddat lite sömn har jag också gjort för Marcus och jag tog ansvar för Ebba varsin natt. Hon sov ganska okej båda nätterna. Dessutom åt hon ingenting den ena natten. Det var första gången!
 
 
Ebba sov en stund nu på förmiddan men vaknade av hostan. Om en timme har jag telefontid på vårdcentralen för nu har hon varit förkyld i två veckor.
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback