Egentid med min stora!

2013-10-01 21:09:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Äntligen har jag satt mig ner. Det är nog första gången idag med lite lugn och ro.
 
I förmiddags var jag och Bebbis på babysång. Mysigt som vanligt. Mysigt att sjunga och prata med andra mammor. Ebba tycker också det är kul men hon blir lite rastlös för vår lilla tjej vill inte sitta still. Krypa och utforska är ju det bästa som finns. Och sen så vill hon gärna rycka de andra barnen i håret... och klösa lite i ansiktet. Ja lite vanliga "lära känna moves" för en bebis med andra ord.
 
När Marcus kom hem från jobbet strax efter kl. 16 åkte jag och Max iväg själva för att fixa ärenden. Vi bytte lego som Max fick dubbelt av när han fyllde och han valde en legosopbil istället som vi byggt ihop ikväll. Sen åt vi cheeseburgare på McDonalds och köpte byxor till Max. Efter det blev det Ikea-besök för att köpa födelsedagspresent till Max kompis R som har kalas på lördag.
 
En mysig liten tur för Max och mig!
 
Uppdaterar strax ett inlägg från mobilen med bilder
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback