Detta har jag skjutit upp

2013-10-14 20:26:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Kommer ni ihåg min måndagspepp förra veckan? Min tanke var att peppa mig varje måndag men idag har jag skjutit upp det in i det längsta... men nu kände jag att jag inte kunde skjuta på det längre.
 
Det bästa med denna dag är att jag tagit mig igenom den.
 
Inget hemskt eller jobbigt har hänt men jag har sovit otroligt dålig inatt så har varit extremt trött och missmodig. Tog mig i alla fall genom morgonen efter några tårar över min trötthet och sen har dagen rullat på och blev ju faktiskt helt okej. Min kompis A-C erbjöd sig att Max kunde komma dit och leka på eftermiddan så då kunde jag slumra en stund när Ebba sov vilket var väldigt skönt.
 
Jag ska i alla fall peppa nu så att resten av veckan blir riktigt bra!!
 
  • Jag är så glad för alla vänner jag har träffat den senaste tiden. Både gamla och nya bekantskaper.
  • Att se Ebbas glädje när hon lär sig saker är oslagbart
  • Detta är en riktigt bra tv-kväll med Dessertmästarna och Ensam mamma söker
  • I helgen ska vi åka till Marcus syster med familj och andas lantluft i några dagar. Härligt med massor av familjetid efter "splittrade" helger.
  • Hemmet känns lite mer harmoniskt just nu efter att Marcus och Max städat Max kaosartade rum. Hmm... bara resten av huset kvar...
 
Pepp pepp pepp!! Detta SKA bli en underbar vecka. Eller hur?




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback