Busigast av dem alla

2013-10-29 15:47:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Idag har jag och den här tjejen varit på babysång. Busigast av alla var hon och ville inte sitta stilla. Mycket roligare att kasta bitring och krypa. Men emellanåt så sitter hon och dansar lite och charmar alla.
 
Max var hos sin farmor och farfar undertiden och vi fick lunch där. Tack tack!
 
Nu sover Ebba och jag inväntar att Marcus ska komma hem från jobbet för då ska jag åka och handla. Ikväll ska jag ge mig på att baka inför symötet här imorgon.
 
Hoppas ni har en bra dag!
 
 
 




Kommentarer
Linda

Vad härligt att du har en massa som händer! Just idag känner jag blä för att det finns så lite att göra. Ha en härlig vecka!

2013-10-29  /  17:46:24  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback