Supermammakrafter tack!

2013-11-13 15:02:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag skulle vilja ha lite supermammakrafter just nu tack!
 
Ebba hostar och hostar. Imorse hostade hon upp vällingen och när vi hämtade Max på förskolan och precis kommit fram så hostade hon upp lunchen i vagnen. Inte så fräscht men tur att jag tagit med mig papper ifall det skulle hända. För övrigt är hon snorig,pigg och glad... och envis.
 
 
Sen är det samma sak varje dag att när Ebba sover på eftermiddan och jag vill sitta ner och ta det lugnt så ska Max alltid hitta nåt att trotsa och tjafsa om.
 
Så... ja lite extra krafter tack!




Kommentarer
mammaTea

Ja ibland skulle man behöva en massa extra krafter! Hoppas du ändå fått en bra dag.

2013-11-13  /  19:23:14  /  http://mammatea.se/
Malin - Mamma till Alice

Sv; ja visst är det mysigt att äta frukost tillsammans, synd att det händer så sällan :/

2013-11-14  /  08:28:44  /  http://malinjennywestman.blogg.se
Beatrice

Hubba bubba! Inga superkrafter här inte tyvärr men jag kan tipsa om slemlösande hostmedicin istället! :)

Svar: nu har vi fått slemlösande hostmedicin utskrivet så hoppas det ger superkrafter :)
Sara

2013-11-14  /  08:42:28 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback