Jag, ostkakan och teven

2013-11-11 22:13:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
Måndag är en av de bästa tv-kvällarna just nu. Lite otippat. Tisdagar och onsdagar brukar ju vara i topp. Och så har det typ alltid varit. Gick inte Ally McBeal på tisdagar? Det var under min gymnasietid det. Sen avlöstes det ju med Desperate Housewives. Onsdagar var det Tre Kronor och under senare år har ju bönderna regerat på onsdagar. Samt Greys Anatomy (men det tittar jag inte på längre). Torsdagar har alltid varit tråkkvällen gällande tv-program. Förutom att Rederiet väl gick på torsdagar? Nåja det som fångar mitt intresse på måndagar är Dessertmästarna och Ensam mamma söker. Ikväll firade jag denna fantastiska tv-kväll med ostkaka, grädde och sylt. Kan erkänna att jag åt liiiite väl mycket. Något svälld just nu.
 
Barnen är småsnoriga båda två. Hoppas på en natt med okej sömn. Har blivit lite bortskämd av Ebba den senaste veckan då hon sovit bra. Somnat om fort de gånger hon vaknat och bara ammat en gång/natt. Natten till idag var den gången klockan 5.30 imorse.
 
Hoppas det inte bryter ut några rejäla förkylningar. Ebba hostar ju liksom fortfarande sen förra förkylningen.
 
Ska avsluta denna tv-kväll med min traditionsenliga kvällsomelett. Ja trots att jag är smått fylld med ostkaka.
 
Godnatt




Kommentarer
Anneli *barntipsbloggen*

Usch för dessa förkylningar. Jag o E var förkylda för ca 3 veckor sen och nu har vi åkt på det igen. Ajajaj, ingen höjdare faktiskt. Nåja, bra att det kom nu o inte nästa vecka när det ska firas 1årskalas här hemma och så ;)

2013-11-13  /  11:03:48  /  http://barntipsbloggen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback