Fotografering

2013-11-05 14:34:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag var det fotografering på babysången. Först gruppfoto med alla mammor (och en pappa) och bebisar. Tror vi var ca 20 stycken. Ebba satt och klappade händerna och pekade på lampan så får se hur fotot blev. Hi hi!
 
Sen var det enskild fotografering om man ville. Jag hämtade Max från förskolan för ville ta syskonkort. Vi var sist i kön för jag ville inte att nån skulle störa sig på att vi tog längre tid för att vi skulle fota först Ebba och sen syskonkort. Max och Ebba var så duktiga på att vänta. I över en timme lekte de och grejade och var sen glada när det var dags att ta kort. Och vi tog nog inte längre tid än någon annan snarare kortare tid för Ebba log hela tiden tack vare My som stod och busade med henne bakom fotografen. På syskonkorten log hon inte så mycket men hon såg i alla fall glad ut och Max han blev så fin så ♥. Bilderna såg lovande ut så nu hoppas jag att det inte dröjer alltför länge innan vi får se dem ordentligt och välja ut.
 
 
Bästa barnen innan fotografering
 

Ja och sen hann ju Ebba rycka lite kompisar i håret och slå dem i huvudet också ;)
 
Nu infinner sig en sån där fin stund. Ebba sover, Max tittar på film och jag ligger i soffan under en filt, dricker te, lyssnar på musik och skriver här.
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback