Förmiddagsfika

2013-11-11 10:30:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Och så var det måndag igen. Och som vanligt kändes det vääääldigt jobbigt igårkväll att det skulle vara måndag idag. Men även denna måndag känner jag mig pepp!! I alla fall nu på förmiddan.
 
Max har kompisen S här. De har bakat med trolldeg och leker nu med Pippihuset uppe på Max rum. Ebba sover och jag njuter av lugnet med en kopp te och en pepparkaksdammsugare. De köpte vi som farsdagspresent till Marcus igår... men jag mitt nöt kollade inte om det var nötter i vilket det givetvis var så då kunde han ju inte äta dem. Men det är väl tanken som räknas i alla fall... och nej jag tänkte inte förgifta honom.
 
Nu hoppas jag mitt goda humör håller sig hela dagen lång för Marcus jobbar till efter 18 ikväll.
 
 
 




Kommentarer
Elin - Livat på torpet

Det är såklart tanken som räknas!! Och som "straff" måste du ju äta upp dom också ;)

visst är kläderna fin! Köpte dom på kappahl och dom invigdes såklart igår på självaste farsdag :)

2013-11-11  /  10:39:13  /  http://www.elinteg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback