Feber och önskningar

2013-11-04 11:07:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
 
Hej måndag! Max har haft feber i några dagar men nu verkar den borta. Skönt! Hoppas den håller sig borta resten av dagen. Jag var ordentligt misspepp igår inför att det skulle bli måndag idag. Men denna dag började riktigt bra med att barnen sov till 7.30 och sen så skiner ju solen ute. Alldeles strax kommer A-C och S hit på lunch och fika. I eftermiddag tar vi nog en lekparkspromenad. Både Ebba och Max behöver få frisk luft.
 
Jag håller på och funderar över vad barnen ska önska sig i julklapp och Ebba i 1-årspresent. Jag tror att vi ska köpa dessa stapelkuber till henne i 1-årspresent. Älskar Jabadabados saker.... för nästan alla är ju prickiga ;)
 
 
 
Ska skriva klart önskelistorna denna vecka tänkte jag.
 
Hoppas ni får en mysig måndag!
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback