Å nej!

2013-11-30 13:40:00 ,   Ebba Mode/Kläder
Igår fick jag brev från Ellos att de inte vet när denna klänning kommer in i lager så den har strukits ur min beställning (jag beställde den för över en månad sen och leveransdatumet skulle vara i början av december).
 
 
 
Å nej säger jag!! Jag ville ju verkligen att hon skulle ha den på sin 1-årsdag. Älskar färgen och mönstret och modellen :(. Det står i brevet att jag själv får hålla koll på om den kommer in igen. Nån som vet nån liknande att köpa nån annanstans? Gärna lila. Gärna prickar.




Kommentarer
Mammatea

Så fin! Älskar prickar. Har tyvärr inget förslag.

2013-11-30  /  19:03:14  /  http://mammatea.se
Jenny

Inte lilaprickig, men Åhléns har en del fina klänningar i liknande modell och prickar med andra färger.

Svar: Tack för tipset! Ska absolut kollas in :)
Sara

2013-12-01  /  17:45:08 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback