Morgonruschen

2013-05-06 10:34:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
Puh... nu är morgonruschen över.
 
Ebba och jag vaknade för dagen vid 8. Max vaknade två timmar innan och hann titta på bolibompa och leka innan vi gick upp. Han har varit uppe och pratat med mig många gånger så jag har haft koll på vad han gör =)! Ebba har badat, barnen har fått kläder på sig, Max har haft teaterföreställning, vi har ätit frukost, jag har ammat, jag har dragit igång en tvättmaskin, klätt mig själv, lagt trött Ebba ute i vagnen, lekt lego med Max.....
 
Och nu sitter jag här i soffan med en tekopp och hoppas på att Ebba vill sova en stund till. Snart ska tvätten hängas och diskmaskinen plockas ur. Andas lite bara.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback