Mer fotograferande

2013-05-14 16:17:11 ,   Allmänt/Vardagsliv Ebba Max
Idag på mammabootcampträningen pratade vi om det här att fota barnen hos fotograf. Jag har tänkt att vi kanske ska göra det i höst. Roligare när Ebba kan sitta. Skulle så gärna vilja få en fin bild på båda barnen vilket jag inte tycker att jag lyckats med här hemma. Gjorde dock ett försök nu på eftermiddan att leka fotograf och gjorde en liten studio i uterummet. Max var dock mer sugen på att leka fotograf han också än att vara framför kameran. Men jag fick fina bilder på Ebba i alla fall. Tycker det blev fint att hon tittade åt Max håll. Max kunde ställa upp på att ligga ner och titta på Ebba men jag hann inte riktigt göra inställningarna bra. Tycker att barnen blev lite suddiga men självklart fina ändå =)!
 
 
 
 
 




Kommentarer
Anneli *barntipsbloggen*

Fina bilder! Spec den sista på syskonen som så fint ler mot varandra :)

Svar: Tack =)!
Sara

2013-05-14  /  20:54:41  /  http://www.barntipsbloggen.blogg.se
Jela - Nybliven tvåbarnsmamma

Jättefina bilder! Vad lika dom är!

Svar: Ja de är ganska lika i vissa vinklar men ändå väldigt mycket sig själva. Det är så häftigt att se!
Sara

2013-05-14  /  21:07:52  /  http://jeliz.blogg.se
Josefin -My Happy Days-

Så jättesöta bilder, det är något av det roligaste som finns att få fota bebisar. Myyys!

Svar: ja det är jättekul! lite lättare än att fota min 4-åring =)
Sara

2013-05-15  /  00:21:59  /  http://landhagen.blogg.se/
Åsa D

Åh jättefina bilder. Du behöver inte gå till någon fotograf, du kan fixa det själv.

Svar: Tack! =)
Sara

2013-05-16  /  19:20:40 
Jeanette DC

åh så fina kort på dina stjärnor, önskar du bodde närmre så du kunde ta fina kort på mina barn till mig.. Du är jätte duktig. Kram

Svar: Tack =)!
Sara

2013-05-19  /  22:30:44 
Britt-Marie

SÅ fina bilder! Kan knappast bli bättre o naturligare än de du tagit själv!

Svar: Å tack!
Sara

2013-05-20  /  14:55:14 
Anna

Sista bilden var ju helt ljuvlig! :)

2013-05-25  /  10:19:50  /  http://annastankehorna.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback