Du och jag mot världen

2013-05-24 22:11:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Du och jag mot världen syrran
 

Hallå mitt i fredagsmyset! Blev lite bloggledigt för mig. Trött och dålig inspiration helt enkelt. Har umgåtts med de två godbitarna på bilderna istället för datorn!
 
Så skönt med fredag. Och dessutom lite långhelg för på måndag och tisdag är Marcus ledig för Astrid Lindgrens värld väntar på oss. Men innan dess kommer morgondagen då Marcus är iväg och spelar hela dagen och sen kommer söndagen då det ska packas och grejas.
 
Idag har vi haft en trevlig dag med C och barnen som varit här och lunchat och lekt. Sen så slutade Marcus lite tidigare från jobbet så då hann jag ta en barnvagnspromenad med Alex och Sigges podcast i lurarna medan Marcus och Max tog en cykeltur. Laga middag, äta, lägga barn och sen hamnade vi här i soffan. Nu väntar jag på utröstningen av Let´s dance. Imorn hoppas jag på en liten sovmorgon innan Marcus åker iväg för resten av dagen.
 
Hoppas ni har det bra ♥
 




Kommentarer
Anna

Så fina de är :) Ser ut som att Max är en toppenbrorsa med :)

2013-05-25  /  10:11:41  /  http://annastankehorna.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback