Vecka 10

2013-03-04 13:39:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej v 10!!
 
Jag och barnen har köpt kylskåp på förmiddan. Det levereras hem nu under eftermiddan. Tur det är kallt ute så vi har nånstans att ha varorna så länge.
 
Har även planerat mat inför veckan och jag hoppas att Ebba tillåter mig att åka och handla ikväll. Detta blir det denna vecka:
 
Måndag: Kycklingfiléer i sås med bacon och potatis
Tisdag: Tacos
Onsdag: Tacos
Torsdag: Linsgryta med mango och ris
Fredag: Helstekt kyckling med klyftpotatis
 
 
Nu har vi precis avslutat pannkakslunch och Max ska titta på film. När Marcus kommer hem från jobbet ska jag följa med Max på gympa. Gäller bara att mata upp den lilla damen först =)!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback