Nostalgisk

2013-03-08 22:28:19 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tidigare ikväll när Ebba låg och sov i min famn läste jag blogginlägg från mars-september 2012 här på bloggen. Jag kommer så väl ihåg hur det kändes när jag skrev detta inlägg för att delge er att jag var gravid. Tänk att för ett år sen låg inte ens Ebba i magen och nu har hon funnits hos oss i över två månader. Det är så självklart nu att det var just hon som skulle komma till oss. Är mysigt att läsa om alla förberedelser och tankar. Är så glad över denna blogg som framkallar mina minnen =).
 
Nog med nostalgi. Jag ska äta lite chips nu och sen sova. Behöver verkligen ladda sömn och energi känns det som. Hoppas på en natt utan alltför många amningar.
 
Godnatt ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback