Mer helg åt folket

2013-03-10 19:05:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag vill inte att helgen ska ta slut! Vill gärna ha Marcus hemma några dagar till. Skönt att det snart är påsk då han är ledig fyra dagar i alla fall.

Vi är sena med kvällsmaten men alldeles strax är det dags för stuvade makaroner och egengjorda köttbullar. Just nu tittar Max på Bamse och Ebba hon kikar hon också =).
 
 
 Jag måste bli flitigare på att fota sådana här vardagsbilder. Inte bara fota barnen när de "poserar" för mig. Det är ju sådana här bilder man vill titta på i framtiden.




Kommentarer
Anneli

Ville inte heller att helgen skulle ta slut, så skönt o trevligt när både jag o sambon är hemma... Men som du säger, snart e det påsk och med det några fler lediga dagar tillsammans :)

2013-03-11  /  09:37:13  /  http://vardagssaker.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback