Hej hopp

2013-03-10 11:11:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej hopp söndag! Blev inget bloggande igår för det hanns inte med bland städning, matlagning, kalas, kvällsgäster och melodifestival. Jag hejade på Yohio igår men Robin var helt ok han med. Ska bli spännande att se hur låten funkar i Eurovision songcontest. Det ser jag fram emot.
 
 
Igåreftermiddag när vi skulle åka på kalas
 

Idag strålar solen ute och jag hade tänkt mig en liten kort promenad med vagnen och sen låta Ebba sova ute men termometern visar lite för många minus tycker jag för att hon ska ligga och sova några timmar där ute så jag la henne här inne istället. Hoppas att hon sover en stund. Det blir så mycket bättre rytm på dagarna om hon sover lite längre pass och sen är vaken lite längre pass. Amning och allt funkar bättre då.
 
Jag kom inte i säng förrän efter 1 inatt och Ebba var snäll mot mamsen och vaknade inte för amning förrän 5.20. Chockad blev jag!! Då hade hon sovit sen strax före 22.30.
 
Nu ska Marcus och Max åka iväg på lite utflykt och åka skridskor. Jag håller på med långkok på spisen. Burgundisk gryta står på menyn. Sen blir det att baka den fantastiska citron- och marängpajen igen för i eftermiddag kommer F & D med barn hit. Jag tar varje chans jag får att få smaska paj =)!
 
Hoppas ni har en skön söndag.




Kommentarer
Johanna

Låter som en riktigt skön dag, och gårdagskväll! Jag somnade innan melodifestivalen, så här blev det inte mycket hejat. Är inte så förtjust i det egentligen ändå. Men nu ska jag fara på kalas och hoppas på att där finns mycket gott att smaska på. Är inne i en riktig hunger-fas =) Skulle absolut inte tacka nej till lite citronpaj ;)

Svar: Kalas är alltid bra... särskilt för en gravidis. Hoppas du fick smaska på mycket gott!!
Sara

2013-03-10  /  12:01:28  /  http://justnuochidag.wordpress.com
anna

Du skriver så bra! Jag vill vara du, när jag läser ;-)Ha det bäst!

2013-03-11  /  15:31:31 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback