Gomorron!

2013-03-06 09:02:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag sitter träningsklädd och äter lite frukost. Trodde att Ebba sov så gott där uppe på övervåningen men hörde henne precis ligga och "prata". Hon äter säkert på händerna vilket är hennes nya stora intresse.
 
Vi ska alltså åka på träning och sen träffa min kompis N för shopping och lunch. Jag ska köpa jeans!! Inser att det nog kommer dröja ett tag innan jag får på mig alla mina byxor. Satsar nog på att köpa favoritjeansen från Lindex för de kan jag använda till vardags så jag slipper gå och handla på ICA i mysbrallor.
 
 
Nu är lilla damen på övervåningen inte lika nöjd så bäst jag går upp. Hon har förresten namnsdag idag. Det är Ebba-dagen ♥
 
 




Kommentarer
Nina Bergquist

grattis till ebba!

Svar: Ebba tackar =)!
Sara

2013-03-06  /  21:24:53  /  http://deliciously.se/
Sofia H

De där jeansen har jag, är såååå sköna!

Svar: ja de är verkligen bäst. Jag har tre par sen tidigare. Ett par är det hål på knäna på och de andra två paren är för små för mig just nu. men kändes verkligen värt det att köpa ett par till som jag kan ha!
Sara

2013-03-06  /  23:20:45 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback