Fynd?

2013-03-02 12:10:49 ,  


Det blev inga superfynd. Var lite förvånad över att mycket kläder i små storlekar var så pass urtvättade. Det brukar kunna finnas så mycket fint. Hittade lite som ni ser på bilden. Jag köpte även en sån där insats till badbaljan som Ebba kan ligga i när hon badar. Ni är ju flera som tipsat om att det är bra. Det kan man nog kalla ett fynd för jag betalade bara 25:-. Köpte också 4 böcker, överdragsbyxor, shorts och skridskor till Max. Totalt betalade jag 200:- så jag är nog ganska nöjd ändå!




Kommentarer
Linda

Insåg precis att jag missade barnloppisen jag skulle gå på idag - buhu!

Nä vi har ingen snö kvar alls nästan, någon hög här och var bara.

Svar: Amningsminne?! ;) Vet hur det är!
Sara

2013-03-02  /  13:11:42  /  http://familyspace.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback