Frustration och ny frisyr

2013-03-07 12:27:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
Burr... jag sitter här inne och fryser! Har precis ätit lunch i lugn och ro för Ebba sover i vagnen. Vi ska strax gå och hämta Max på förskolan. Hoppas på att han är samarbetsvillig och kan tänka sig att gå hem. Ska ta med ståbrädan ifall han är trött för nu är det inte snö och is på gåbanan längre. Det är kaos här hemma och tvättkorgen är full vilket stressar mig men jag hinner verkligen ingenting känns det som!! Lite frustrerad över det idag fast jag vet att jag inte ska bli det. Blir ju inte bättre av att Marcus ha APT idag på sin sluta-tidigt-dag så han kommer typ hem och vänder. Nåja en maskin tvätt borde jag väl i alla fall hinna med att dra igång på eftermiddan. Sen så vill jag märka kläder inför bytardagen.
 
Imorse var jag hos frisören. Var mycket hår som klipptes bort. Blev riktigt nöjd med nya frisören. Känns fräscht och lätt och passar bra till mina nya solbrillor... ha ha... men det får ni se bild på en annan dag =)
 




Kommentarer
Ida - mamma till Nova och Kevin <3

Va fint de blev :) Jag vill oxå till frissan!!

Svar: Tack! Ja det var riktigt skönt att få bli ompysslad hos frissan!
Sara

2013-03-07  /  20:05:57  /  http://idacarlgren.blogg.se
Liw - mamma til två inom 16 månader

Snyggt!

Svar: Tack =)
Sara

2013-03-07  /  21:09:48  /  http://liwetochvardagen.se
Maria - Fabulous Life

Jättefint :)

Svar: Tack!
Sara

2013-03-08  /  21:04:01  /  http://Mariafabulouslife.blogspot.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback