Ett foto i timmen

2013-03-06 22:52:00 ,   Allmänt/Vardagsliv Ett foto i timmen
Idag har jag försökt mig på att göra ett foto i timmen. Hade tänkt fota varje heltimme men blev inte riktigt så men ungefär ett foto i timmen i alla fall. Tiderna jag angivit är ciraktider! Här kan ni se de gånger jag fotat en gång i timmen tidigare. Då var Max liten!
 
 
9.00 Färdigklädd inför träning och ska mixa frukostsmoothie
 
 
10.00 På plats på träning! Ebba har intagit babysittern för att se sin mamma svettas
 
 
10.20 Jag är själv på träningspasset. Perfekt med personlig tränare som även kan roa Ebba vid behov samt fota den tränande mamman ;)
 
 
12.00 Ebba och jag har mött upp min kompis N på shoppingcentret. Det första vi fick besöka var det fina amningsrummet så Ebba fick lunch =)
 
 
12.30 Kinamatsbuffé och coca-cola! Mums....
 
 
 
13.30 Solglasögonprovning! Fast jag provade på skoj så blev jag helt kär i glasögonen så det blev ett köp!!
 
 
 
15.15 Efter ett ytterligare ett besök i amningsrummet är det dags att åka hemåt igen! Ebba myser i vagnen när vi åker hiss.
 
 
17.00 Vi har hämtat Max hos barnens farmor och farfar. När vi kommer hem provar Max att åka skidor för första gången (jag köpte dem av vänner igår)
 
 
18.00 Tacorester sen igår!
 
 
19.00 8 timmar efter att jag tränat får jag äntligen duscha =)! Blev en ordentlig kroppsskrubbning =)!
 
 
19.45 Vårstylar i vardagsrummet med nyinköpta bordstabletter och ljuslyktor
 
 
20.45 Vi tittar på Sveriges Mästerkock. Ebba har olja i håret för att få bort skorv!
 
 
.21.45 Ebba ligger och sover, babyvakten är på och min egentid börjar!
 
Under denna kvälls egentid har jag suttit med händerna i saltbad, ätit omelett och knåpat ihop detta blogginlägg. Nu är det natti natti efter en händelserik dag. Imorgon är det uppstigning tidigt för att lämna Max på förskolan och sedan är det frisörbesök för mig.
 
Kram ♥
 
 




Kommentarer
Sara

Kul att få se vardag, gillar "ett foto i timmen" inslag!

Svar: Va kul Sara =) Då får jag göra det fler gånger. Lättare nu när mobilen tar bra bilder så jag slipper släpa runt på systemkameran överallt!
Sara

2013-03-07  /  10:34:30  /  http://comefly.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback