En timmes egentid

2013-03-04 23:05:12 ,   Allmänt/Vardagsliv
Timmen är sen men man får passa på att få liten egentid. Ebba somnade vid 22 och då går min hjärna på högvarv på vilket sätt jag ska utnyttja egentiden. En dusch var nödvändigt så det fick det bli. Sen gjorde jag lite övningar i intervaller. Ha ha smart att träna efter att man har duschat! Gjorde fyra olika övningar, en i taget, 30 sekunder övning och 10 sekunder vila och 5 upprepningar på varje övning. Använder mig av appen hit interval som är perfekt som tidtagare. Rekommenderas!
 
Nu har jag ätit äggröra och hade egentligen tänkt att jag skulle gå och lägga mig kl. 23 men jag tar nog lite mer egentid. Äta något mer och läsa bloggar. Jag är omöjlig på detta med kvällsätningen.
 
Hoppas er dag varit bra!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback