Orsaken

2013-06-25 21:46:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Orsaken till skrivfrånvaron här inne på bloggen kan benämnas utvecklingsfas. Nog för att jag utvecklas framåt i livet men det är inte den utvecklingen som är orsaken utan det är lilla Ebba som fått för sig att umgås med sin mamma är det absolut roligaste som finns och särskilt kvällstid. Annars är det bara gnäll och gråt, Så efter en powernap på 30 minuter sitter hon nu här med mig igen. Lite bilder från den här dagen vill Ebba och jag i alla fall visa och även berätta att vi hade en riktigt bra midsommarhelg.
 
 
 
 




Kommentarer
Therese

Den nedersta bilden är ju alldeles alldeles underbar !:)

2013-06-25  /  22:51:29 
Therese

Men wow va stor hon blivit! Jösses va tiden går fort!

2013-06-26  /  08:33:29  /  http://mirasmamma.blogg.se
Anneli *barntipsbloggen*

Fina bilder! Vår tjej har oxå börjat bli lite mammig. Dagtid verkar hon ännu kunna trivas en stund för sig själv eller med ngn annan men på kvällen är mamma tydligen bäst. Det är bara att glömma att pappa skulle kunna få sköta nattningen vilket tidigare inte varit nåt problem. Försöker pappa nu så leder det till hysteriskt skrik men så fort mamma tar över så tystnar den lilla och somnar så småningom så fint så. KOnstigt det där. Hoppas det är en snabbtövergående fas!

Svar: Likadant här på dagtid men kvällarna är det bara jag som gäller!
Sara

2013-06-26  /  10:57:17  /  http://barntipsbloggen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback