Kalasfeber

2013-06-30 21:57:28 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vilken fyndig rubrik jag fick till tycker jag för tänkte blogga om två saker: feber och kalas! De hör inte ihop men men.....
 
 
Idag har vi varit på 30+30 års kalas. Våra vänner A och D fyllde båda 30 i början av året men kalaset blev inställt flera gånger pga sjukdomar men nu var äntligen dags. Många vänner på plats och vissa var det längesen man träffade så det var väldigt trevligt.
 
Dessvärre kunde vi inte åka hela familjen och det är nu jag kommer in på febern. Sen i fredagskväll har Ebba haft 39 graders feber så hon och Marcus var hemma idag när Max och jag åkte och kalasade. Nu ikväll låg tempen strax under 38 så nu hoppas vi febern försvinner. Hon har inga andra symtom så det återstår väl att se om tänder är på g eller om det kanske är tredagarsfebern.
 
Nu är helgen slut men eftersom Marcus har semester så kan vi ju låtsas att det är helg alla dagar =)!
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback