Jag har en plan!

2013-06-19 09:32:00 ,   Allmänt/Vardagsliv Ebba
Jag har en plan. En barnvagnsplan. Vi har ju nu en Brio Happy -11 och den ska vi ha ett tag till. Snart byter vi till sittdelen och jag planerar att vi ska ha den över kommande vinter. Men sen när våren börjar gry och Ebba är strax över året så blir det ett nytt åk till henne. Jag vill prova på att ha en vagn med svängbara framhjul och har fastnat för denna:
 
 
Snygg va?
 
Om vi säljer vår Brio Happy och vår Emmaljunga scooter så borde det täcka kostnaderna för denna. Det gör ju det hela ännu mer fantastiskt.





Kommentarer
Emma

Den ser ut som vår Scooter S! Och om den är lika bra så säger jag kör på :D

Svar: Låter bra! Funkar den bra på vintern?
Sara

2013-06-19  /  13:20:06  /  http://Frknilssonsbravader.blogg.se
Mikaela

Den är riktigt fin och svängbara hjul är väldigt skönt.Såg den i dag i en blogg,kanske du gjorde också ;) Den rosa är verkligen finast.

Svar: ha ha ja jag såg det nu att hon bloggar om den igår. Jag fick upp ögonen för den för några veckor sen när hon skrev om den =). Ja visst är den rosa finast.
Sara

2013-06-19  /  18:41:18 
lina

vilken snygg vagn! den rosa detaljen blir verkligen nåt extra.

Svar: Ja jag gillar svarta vagnar och sen så de rosa detaljerna gör den ju näsintill perfekt!
Sara

2013-06-19  /  19:38:43  /  http://www.snuddandetavfingretmot.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback