Hjärnan skriver

2013-06-04 22:48:37 ,  
Gokväll! Vet ni hur många blogginlägg mitt huvud "skriver" varje dag? många många... Men de lyckas liksom inte komma på pränt på riktigt. Men för att sätta press på mig själv så är några av dem Detta med sykunnighet, Blogg vs instagram, Barnrumstankar, Nybliven traderanörd, Podcastkärlek, Skrivardrömmar.

Nu måste jag ju få dem på pränt också. Börjar imorn!

Ebba är som sagt snorig och har haft lite feber men den flög sin kos under dagen. Bara snoret vi ska utrota. Nu ikväll har Marcus och jag (och Ebba) varit på möte på Max förskola. Undertiden var min mamma här hos Max. När vi kom hem bjöd de på konsert. Max på gitarr och sång och min mamma på trummor. Nytt band? maxmormorz. Ett z måste ju alla coola band ha :)

Nu natt och sen en dag imorn och sedan långhelg. Jippi!!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback