Ett annat typ av fredagsmys

2013-06-07 22:51:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Lugnet sänkte sig här hemma vid 21.30. Först då sov båda barnen. Max kom i säng sent för han fredagsmyste till Alvin & gänget 2. Nu ligger han och sover med sina nya trädgårdshandskar på händerna =)!
 
Denna dag har gått i en rasande fart. Mammabootcamp på förmiddan, lunchbuffé tillsammans med Marcus, barnen, min farmor och mormor och morfar. Sen på eftermiddan kom A-C och M och fikade rabarberpaj och firade att jag fyllt år. Marcus och Max har varit iväg på shoppingtur och kom hem med vattenslang och vattenspridare. Undra om jag eller Max kommer tycka det är roligast? Jag fick aldrig ha vattenspridare när jag var liten för mina föräldrar har egen brunn och vattnet tog slut på sommaren ibland. Tragisk barndom va? ;)
 
Mitt fredagsmys när lugnet sänkte sig här hemma har bestått av podcast i öronen, ett glas cola och sortera tvätt. Ja ni hörde rätt. Tiden räcker verkligen inte till på dagarna och nu kände jag att det var tvunget. Min mamma var barnvakt här tidigare i veckan och var så snäll att hon sorterade lite åt oss. Så därför blev det inte så jobbigt nu men det tog ändå 45 minuter att sortera få in allt i garderoberna. Bra träning eftersom vi har garderober och byråer lite överallt i huset. Ja alla fredagsmys kan ju inte bestå av att svulla chips i soffan.
 
Kram till er ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback