Semesterkrav?

2013-07-01 10:14:19 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja nu är det första semesterdagen för Marcus och därmed kan man ju säga att det är första dagen för mig med. Men rent tekniskt så är det andra veckan jag har semester från mitt jobb och sen är det föräldraledigt igen. Som om det vore nån skillnad =)! Bara "olika" pengar.
 
Jag känner av alla krav. Alla borden. Fönster som behöver putsas, skåp som behöver rensas men framförallt fönster som ska målas. Japp våra två bruna köksfönster ska bli vita i sommar. Ska i alla fall ta mig till färgaffären och låna hem nån färgkarta idag. Ett steg i taget.
 
Många krav man känner när man har semester eftersom man helt plötsligt har tid. Tycker man att man borde ha i alla fall.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback