Fem gånger

2013-07-02 21:42:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
 
Dessa underbara bilder ger lite energi
 
 
 
Gokväll i semesterstugorna! Eller var ni nu är =)!
 
Idag har jag varit trött efter skrik av Ebba en gång i timmen hela natten. Dessutom var hon vaken nästan hela gårdagskvällen. Jag vill egentligen inte klaga och jag VET att det går över men det börjar bli lite jobbigt nu. Hela förra veckan vaknade hon till och från hela kvällarna och skrek mycket på nätterna. Sen hade hon feber hela helgen. Och så igår när febern var borta så trodde jag att det skulle bli bra men tji fick jag ju. Nu ikväll så somnade hon för natten strax efter klockan 20 och jag har redan varit uppe till henne fem gånger och vaggat och nattat om henne för att hon vaknar och skriker. Förbereder mig på ännu en tuff natt. På dagarna är hon så lugn och go så det är helt otroligt. Ja ni såg ju på bilderna i förra inlägget vilken fantastisk liten tjej vi har. Det är lite extra jobbigt denna vecka för att jag är själv hemma med barnen tre kvällar och då ska man försöka hinna lägga Max emellan hennes skrikfester och försöka ge honom lite tid.
 
Det sjuka är ju att när hon väl sover, fast det nu typ bara är 15 minuter i taget, så saknar jag henne.
 
Nog om det. Idag har min mamma varit här och lunchat i eftermiddags har vi kalasat för A-C som fyller år idag. Vi stannade kvar där och åt pizza till middag.
 
En trevlig dag men jag minns den nästan som i dimma pga den där dumma sömnbristen.
 
KRAM till er ♥
 
 
Förresten, HÄR kan ni se min rumpa.... ha ha.....
 
 

 




Kommentarer
Anneli *barntipsbloggen*

Så söt liten tjej :)
Hoppas du snart får lite mer sammanhängande sömn!

Svar: Tack =)
Sara

2013-07-02  /  22:12:10  /  http://barntipsbloggen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback