Denna onsdag

2013-07-03 23:10:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Denna dag har gått i ett rasande tempo. Nu är timmen sen. Barnen somnade inte förrän runt kl. 22 för natten. Ebba somnade en stund innan men vaknade så fick vara med och natta Max innan jag fick natta om henne.
 
Marcus är på konsert och barnen och jag har varit i mina föräldrars torp och sedan grillat hos deras vänner. Nu är jag SÅ trött i rygg och nacke efter alltför mycket bärande på Ebba. Skönt med lite lugn och ro nu. Hoppas på att Marcus kommer hem snart.
 
Ebbis bebbis blir ju ett halvår gammal idag. Den obligatoriska månadsbilden visar jag imorn för orkar inte resa mig ur soffan för att hämta kameran med bilden i just nu ;).
 
 
 

Torpet! Bild från min instagram.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback