Tid

2013-01-08 12:40:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag hade verkligen glömt bort hur lång tid allting tar med bebis. Nu när klockan är efter lunchtid har jag avslutat frukost, klätt mig och även Ebba är klädd.
 
Natten till idag var bra för alla familjens medlemmar utan för mig! Jag kan verkligen inte sova. Somnade strax innan midnatt efter sista kvällsamningen och klockan 1 vaknade jag klarvaken. Sen låg jag vaken till kl. 3 då Ebba vaknade och så ammade vi, slumrade lite, vaknade, ammade osv.....
 
Det är liksom inte ens skönt att ligga i sängen tycker jag. Brösten spänner, kroppen gör ont osv. Vad har hänt med mig som är sådan sjusovare? Hormoner antar jag. Hoppas de landar snart.
 
Och förresten, om jag någon gång får för mig att silikonoperera brösten så STOPPA mig! AJ......
 
 
Håller på och skriver förlossningsberättelse. Hoppas snart bli klar med den =)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback