Lunchdags

2013-01-24 13:21:36 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomiddag! Idag lät jag Max vara ledig från förskolan så att vi inte behövde ge oss iväg så tidigt imorse. Torsdagar är ju den dagen jag ska lämna. Tur var väl det för det var -20 grader i morse. Skönt att slippa ta ut Ebba i kylan. Max kusiner N och E har varit här och lekt på förmiddan så han har haft minst lika roligt som på förskolan.
 
Nu har jag precis ätit lunch - kycklingsoppa som jag lagade häromdan. Alldeles strax kommer Marcus hem från jobbet och i eftermiddag ska vi fika hos Marcus bror K.
 
Och förresten, jag har sovit riktigt bra inatt! Vi somnade om efter amningarna. Härligt!
 




Kommentarer
Nina Bergquist

ja massa fint till ebba :D

2013-01-24  /  13:27:28  /  http://deliciously.se/
Ida - mamma till Nova och Kevin <3

Det är ju de värsta, när man inte somnar om på nätterna. Eller när en viss liten bebis inte gör de och håller sin mamma vaken genom att böka och stöka :P

2013-01-25  /  19:30:19  /  http://idacarlgren.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback