Jag och mina barn

2013-01-29 20:04:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Jag är inte så sliten som jag ser ut på bilden =)!
 
Ja då var kvällen här och Ebba sover gott vilket oroar mig för hur sjutton ska natten då bli?! Har varit så bra senaste kvällarna för då har hon varit vaken hela kvällen och sen sovit bra på natten. Nu har hon sovit till och från sen 15.30. Hon har varit vaken och ätit och sen somnat om. Ska snart väcka den lilla damen genom ett blöjbyte.
 
Ja sömn och bajs det är vad småbarnsmammor funderar på i vardagen.
 
Ikväll har vi lagat första rätten från Linas matkasse. Fiskgratäng med spenat och champinjoner. Det var smaskigt det! Marcus är ju allergisk mot fisk så han åt nåt annat men jag och Max tyckte det var gott och jag har lunchen fixad några dagar framöver. Ebba får nöjda sig med mina matkassar istället för Linas matkasse ;)
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback