Halv

2013-01-27 21:28:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
 
Ebba har redan somnat. Hoppas det är för natten. Hon var vaken från 17 till 21 så antar att hon sover ett tag nu men det vet man ju aldrig =). Vetevärmaren har värmt upp hennes sovplats och där sussar hon nu. Jag sitter här i soffan och känner mig halv. Sen hon föddes har hon varit i min famn större delen av kvällarna så detta känns ovant.
 
Borde väl egentligen lägga mig jag också för att få sova så mycket som möjligt men jag sov till 10 idag så är ganska pigg. Men om en stund får jag försöka sova.
 
Imorn är det vardag igen. Marcus ska till jobbet och vi andra tre är hemma. Bvc-besök står på agendan precis som förra måndagen.
 
Hoppas ni alla haft en bra helg.
 
Kram ♥
 
 
En kvart senare - Nu vaknade Ebbisen igen




Kommentarer
Johanna

Hoppas ni fått sova gott ändå, trots lilla vakenperioden igår. Och att det går bra idag på bvc!

2013-01-28  /  07:23:36  /  http://justnuochidag.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback