Egentid... eller kanske inte....

2013-01-26 19:44:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vår stora prins häromdagen när han åt semlor!
 
 
Det där med att jag fått sova gott natten till idag påverkar mig och antagligen min omgivning också för jag är lite trevligare, gladare och piggare idag. Snälla snälla Ebba... repris inatt tack! Lillsnuttan sover nu så hon lär väl vakna om nån timme och hålla sig vaken några timmar innan nattsömnen. That´s my plan.
 
Jag är sötsugen. Tänker på semlor som vi åt häromdagen. Det är fina grejer det. Köpte faktiskt lite lösgodis när jag var i affären tidigare. Bara några bitar men det räckte för att stilla mitt behov.
 
Just nu har jag lite egentid med datorn och en kopp te medan Ebba sover och Max tittar på film innan läggdags.
 
Ooops... det var den planen det. Ebba vaknar.....




Kommentarer
Anneli

Åh vad gott det ska bli med semla sen, senast på fettisdagen :)

2013-01-26  /  22:55:32  /  http://vardagssaker.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback