Bebiskläder

2013-01-30 12:35:26 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det är ju så roligt med bebiskläder och jag är så glad för allt fint vi fått till Ebba =)! Hon har fått mycket från KappAhls Newbieserie som ju är en favorit här hemma. Jag tycker hon klär så fint i den gammelrosa färgen. Vi har också fått några plagg från Villervalla och idag har hon på sig denna fina tunika som hennes faster med familj köpt. Och jag inser att hon passar otroligt bra i grönt och starkare färger också =)!
 
 
Planerar att åka och shoppa någon dag för Ebba behöver "neutrala" byxor i kommande storlekar för hon har mycket fina färgglada bodys men inga byxor att ha till.
 
För övrigt så har jag varit på "kom igång efter förlossningen-träning" på förmiddagen. Alltid lika kul att förena nytta - träning med nöje - prata =)!
 
Igårkväll skrek Ebba väldigt mycket och visade tecken på magknip. Funderar på om det kan vara champinjoner hon reagerade på? Jag åt det i fiskgratäng till kvällsmat. Googlade mig fram till att det kan vara gasbildande. Annars kan jag inte förstå vad det var. Som tur var somnade hon mitt i skriken vid midnatt och jag kunde ta natt. Blev en riktigt bra natt med amning 3.30 och 7 innan vi gick upp vid 8.30.
 
Nu ska lilla damen få magmassage o ny blöja innan vi hämtar storebror på förskolan!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback