Målet

2013-02-26 22:49:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Det känns som att målet hela eftermiddan och kvällen varit att få sno åt mig några minuter vid bloggen men det har hela tiden kommit något i vägen eller snarare någon =)! När Ebba sov en stund på eftermiddagen så gjorde jag mig en kopp te, satte mig i soffan med en filt över benen och slog på datorn. Då kom Max och ville gosa. Sen när han gick iväg och lekte så vaknade Ebba. Sen kom kvällsmat och andra kvällsbestyr ivägen. Max och jag tittade på bolibompa. Vid 20.30 somnade Ebba djupt och jag hade lite hopp om att det skulle vara för natten. Jag fick ta en lugn och skön dusch med den förhoppningen men sen vaknade hon igen. Det var dock mysigt då jag inte egentligen är redo för att hon ska ligga där uppe och sova hela kvällen medan jag är här nere. Slog på datorn igen medan jag ammade och då kom Marcus och jag på att vi skulle boka en tripp till Astrid Lindgrens värld som vi pratat om att vi ska göra. Bokat och klart! I slutet av maj åker vi dit två dagar. Ska bli jätteroligt och mysigt.
 
Nu tror jag igen att Ebba somnat för natten och hon ligger där uppe. Jag la in lite bilder här på datorn och skulle sen logga in på bloggen. Ingen internetanslutning. Startade om datorn och sen fungerade det. Men allt jag tänkt blogga om under dagen har jag nu glömt bort.
 
Men det blev i alla fall ett inlägg om hur jag hamnade här på bloggen som ju var målet.
 
Men så mycket vettigare än så blev det visst inte. Vi tar nya tag imorgon. Har i alla fall haft en jättebra dag.
 
Kram och godnatt ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback