Magknip, träning och SOL!

2013-02-27 12:15:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Soliga onsdag! Sådana här fina dagar njuter man av att vara föräldraledig. Ebba och jag gick upp strax efter 8 imorse. Dagen började dock med att jag hade magknip men det gick över sen. Ätit för mycket bröd senaste dagarna misstänker jag. Brukar bli så då. Vi slappade lite till nyhetsmorgon och sen åkte vi på Efter förlossningen-träning. Ebba var pigg och glad till en början men blev sen övertrött. Somnade i alla fall en stund. Hann träna lite. Nu måste jag bli flitigare på att göra övningar hemma också så att jag börjar återfå styrkan snart. Min kropp hanterar detta lite trögt tycker jag. Det handlar ju inte bara om kilon efter förlossningen. De bryr jag mig inte särskilt mycket om utan jag vill känna mig stabil och starkare i kroppen.
 
Vi kom hem för 45 minuter sen och jag ska strax äta lunch. Rester sen igår. Spättarullader med kokt potatis från Linas matkasse som var fantastiskt gott. Mums!!
 
Ska försöka väcka lilla damen så att hon äter lite innan vi tar vagnen och hämtar Max. En sådan här fin dag kan jag inte motivera mig själv att ta bilen. Men måste snabba på lite nu tror jag om vi ska hinna....
 
Alltid denna stress.... =)!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback