Jag gillar måndagar

2013-02-04 13:43:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det är en mening jag aldrig trodde jag skulle skriva. Många brukar ju skriva att måndagar har en skön nystartskänsla över sig men så har jag aldrig känt förut men nu fattar jag liksom poängen.
 
Vi har haft en lugn start på dagen. Ebba och jag klev ur sängen vid 9 men jag har ju varit vaken längre än så för Max vaknade 6.30. Samtidigt som Marcus började jobba. Bvc ringde och vårt besök blev inställt för vår sköterska vabbade. Istället åkte vi iväg till grannorten och köpte en amningspump på apoteket där. Den fanns inte här på vårt apotek. Ville bara ha en sån där enkel för att kunna lätta på trycket ibland =).
 
Sen så innehåller dagen det vanliga, dvs tvätt, disk och plock. När Marcus slutar jobba ska jag åka och handla inför veckan. Ser redan fram emot nästa vecka med Linas matkasse. För oj vilken skön service det var!
 
 
 
 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback